דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפקה של אירוע תחת כיפת השמיים 

מאת    [ 11/05/2013 ]

מילים במאמר: 552   [ נצפה 1595 פעמים ]

מה שנזכור מכל אירוע חגיגי שנבקר בו הוא השוני והיחודיות לעומת אירועים שמבקרים בהם בשיגרה. רוצים להפיק אירוע בכוחות עצמכם ולהרוויח זמן כסף ומחמאות? לעריכת מסיבה או ברית או חתונה אצלכם בחצר, יום כף בטבע או אירוע לעובדי החברה נדרשת הכנה נכונה אך מאפשרת לשלוט בהוצאות ההפקה.
לחגוג בר מצווה, לחגוג ברית מילה או חתונה קצת אחרת, תותיר בזיכרונם של האורחים ובעלי השמחה זכרונות טובים ולאורך זמן.
הפקת אירוע תחת כיפת השמיים הינה יוצאת דופן במהותה היות ובניגוד לאירוע באולם בו הכל ניצן לצפיה מראש, עלינו לתכנן ולארגן את כל הדרוש מהפרטים הקטנים כמו סוג הצלחות, הכוסות, השולחנות והכסאות ועד לתפאורה, לבמה, להצללה, לקירור ולתוכנית האומנותית על מנת שאירוע מסוג זה יצליח.

בין אם האירוע יתקיים על שפת הים, על יאכטה או במטע זיתים או בבוסתן מרהיב טבול בירק או במרחב של שדה ירוק או ביער יש צורך להתארגן לקראתו כראוי כמו למשל: הפקת חשמל באמצעות גנרטור , שירותים ניידים, ברים, פינות ישיבה וכו.
האווירה הפתוחה והמשוחררת שהטבע מעניק נותנים לנו תחושת ריחוף ושלווה. אירוע תחת כיפת השמיים מאפשר לחגוג אירוע ללא הגבלה של זמן או של מקום.
בשוק קיימות מספר חברות שעוסקות בהשכרת ציוד לאירועים שערוכות מבחינת כל הציוד הדרוש ויסייעו לכם להגשים את החלום ולחגוג בייחודיות בכל מקום שתרצו.
בעלי שמחה רבים שערכו אירוע בחוץ ואורחיהם שנכחו באירועים אלו מספרים על חוויה יוצאת דופן ומיוחדת ביותר.
באירועים אלה שוררת אווירה קסומה ומרגשת בגלל ההשתלבות עם הטבע והנוף.

לדוגמה - בעונת האביב והקיץ, זוגות רבים מעדיפים לחגוג חתונה תחת כיפת השמיים, על כן, יחפשו אחר אתר תחת כיפת השמיים שיענה לאופי המיוחד שברצונם לשוות לחתונתם.
באמצעות קייטרינג איכותי, המזון יוגש במתכונת של בופה – מזנון חופשי.
חברות להשכרת ציוד לאירועים מצוידים כיום בתשתית שמאפשרת לקיים מופע - במות, תפאורה, פודיום נואמים, מצגת, וכל מה שמחייב שימוש באמצעים אור קוליים

וכאן ברצוני להזהיר את הקורא הנבון על מנת לא לחוות כשלון שיעיב על האירוע, עלינו והעל חוגגים מומלץ למצוא חברה המספקת שירותי השכרת ציוד לאירועים שהשירות שלה מוצע במחיר אטרקטיבי, שבעליה הנם אנשים מנוסים ובעלי ותק בתחום ושיש ברשותם את כל הציוד הנדרש תחת אותה קורת גג על מנת שלא נצטרך לחפש את הדברים שנדרשים לנו במקומות שונים ונבזבז אנרגיה מיותרת על החיפוש.

כשאתה מדבר עם המקצוענים והמנוסים בתחום הם יעלו בפניך נקודות שלא חשבת עליהם קודם כדוגמת אופן הבאת הציוד, הנגישות, אפשרויות ההקמה, הרכבה ופירוק של הציוד באתר בו מתקיים האירוע, אופן איסוף הפסולת במהלך האירוע, אופן פינוי הפסולת מהאתר בתום האירוע, האפקטיביות של מערכת הקול בתנאי השטח בקיימים במקום האירוע, האם הרעש שיווצר יפריע לאנשים שגרים בסמיכות מקום? בדיקת האפקטיביות של מערכת הקרנת הסרטים או התמונות בתנאי התאורה של אתר האירוע. האם בכלל מותר לארגן אירוע במקום המיועד ואם כן באילו תנאים - רשיון, התר משטרה וכו'. איך נתחם את שטח האירוע? האם כדאי לאבטח אותו בחברת שמירה?

אז אם גם אתם הוקסמתם מהרעיון לערוך אירוע בחוץ, נסו בשלב ראשון לאתר מקום יפה ואחר כך מצאו חברה להשכרת ציוד לאירועים.
ואם אין לכם רעיון לאתר , גשו לחברה שמספקת ציוד להשכרה לאירועים והתייעצו איתם לגבי מקום מגניב לאירוע שמתאים לאופי שתרצו לשוות לאירוע.

אגב, מגוון הציוד יאפשר לכם לערוך אירוע בכל עונות השנה - אם אתם רוצים לערוך את האירוע בקיץ וחוששים מחום השמש , תוכלו להשכיר אוהלים ענקיים או סככות צל ואם האירוע בחורף, תוכלו להעזר באמצעי חימום יעילים.
בהצלחה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב